Αυτό εκτιμάται σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών ότι θα έχει σαν αποτέλεσμα τη στροφή των καταναλωτών σε πιο «καθαρής τεχνολογίας» οχήματα με αντίστοιχες θετικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Τα περισσότερα κράτη μέλη της Ε.Ε. έχουν ήδη εισαγάγει φορολογικό σύστημα αυτοκινήτων (τέλη κυκλοφορίας και τέλη ταξινόμησης) που συνδέεται ολικώς ή μερικώς με τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα (CO2). Έτσι, τα τέλη κυκλοφορίας των επιβατικών αυτοκινήτων είναι τα εξής:
γρμ. CO2 ανά χιλιόμετρο – ετήσια τέλη κυκλοφορίας ανα γρ. εκπομπών
0 - 100 0 ευρώ
101 - 120 0,80 ευρώ
121 - 140 1,00 ευρώ
141 - 160 1,50 ευρώ
161 - 180 2,00 ευρώ
181 - 200 2,25 ευρώ
201 - 250 2,50 ευρώ
Άνω των 251 3,00 ευρώ
Με την παραπάνω κλίμακα, τα τέλη κυκλοφορίας μειώνονται περαιτέρω για μεγάλο αριθμό οχημάτων τα οποία ενσωματώνουν "καθαρές τεχνολογίες". Αντίστοιχα, τα τέλη αυξάνονται για όλα εκείνα τα αυτοκίνητα των οποίων οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι υψηλές.\
lefteria.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου