Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Σοφία Μαυρίδου από τη Βροντού: «Ζητώ να εμπιστευτείτε το συνδυασμό της νίκης»



Με ενθουσιασμό υποδέχθηκε η Βροντού Πιερίας τη Σοφία Μαυρίδου, υποψήφια αντιπεριφερειάρχη Πιερίας, με το συνδυασμό του Παναγιώτη Ψωμιάδη «Δύναμη για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας». Τη Σοφία Μαυρίδου πλαισίωσαν υποψήφιοι περιφερειακοί σύμβουλοι του Συνδυασμού, ο Νομάρχης Πιερίας Γ. Παπαστεργίου, ο π. Υφυπουργός Γιώργος Κωνσταντόπουλος, ο π. Βουλευτής Αντ. Καρπούζας, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Πιερίας Ηλ. Χατζηχριστοδούλου και το μέλος Γ. Πεΐδης, ο Πρόεδρος της ΝΟΔΕ Μ. Γιαλένιος και το μέλος Ηλ. Τάπρας, ο Πρόεδρος της ΔΗΜΤΟ Νίκος Παπανικολάου και πλήθος κόσμου.

«Γνωρίζουμε τα προβλήματα, γνωρίζουμε τις λύσεις, έχουμε προτάσεις, έχουμε το ενδιαφέρον, το μεράκι και τη βούληση να κάνουμε μεγάλο έργο. Αυτό που ζητούμε από εσάς είναι να μας εμπιστευτείτε», τόνισε από τη Βροντού η Σοφία Μαυρίδου όπου οι δημότες επιφύλαξαν στο συνδυασμό μεγαλειώδη υποδοχή.


Σ’ άλλο σημείο ανέφερε: «ξέρετε πολύ καλά ότι θα αγωνιστώ μαζί με τον Παναγιώτη Ψωμιάδη, ότι θα διεκδικήσω από τον Παναγιώτη Ψωμιάδη αυτός ο προνομιακός νομός μας, που δυστυχώς είναι από τους πιο αδικημένους, να μπει στην πρώτη γραμμή των προτεραιοτήτων του», και καταχειροκροτήθηκε τη στιγμή που σημείωσε:

«Τα προβλήματά σας είναι προβλήματά μου. Οι επιδιώξεις σας, επιδιώξεις μου. Οι ανάγκες σας, ανάγκες μου. Στόχος μου η πρόοδός σας και η οικονομική σας ανάκαμψη. Η πόρτα μου θα είναι πάντα ανοιχτή όπως ήταν και το ξέρετε πολύ καλά κατά τη διάρκεια της θητείας μου ως αντινομάρχης Πιερίας. Για όλα αυτά, έχω μόνο ένα αίτημα. Ζητώ την ψήφο σας στις 7 Νοεμβρίου στο συνδυασμό της νίκης «Δύναμη για την Κεντρική Μακεδονία του Παναγιώτη Ψωμιάδ»η. Ψηφίστε τους δικούς σας ανθρώπους, τους υποψήφιους περιφερειακούς συμβούλους του συνδυασμού μας που επιλέχθηκαν αντιπροσωπευτικά από όλες τις κοινωνικές ομάδες, ως άνθρωποι ικανοί, άφθαρτοι, χωρίς εξαρτήσεις, χωρίς προκαταλήψεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου