Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Ανέκδοτα: 5 στα γρήγορα

Μια μέρα γυρίζει στο σπίτι ο Μιχαλάκης και τον ο πατέρας του:
- Μιχαλάκη, που είναι οι βαθμοί σου;
- Θα τους πάρω αύριο, λέει ο Μιχαλάκης.
- Γιατί; ρωτάει ο πατέρας του. Σήμερα δεν θα παίρνατε ελέγχους;
- Ναι, αλλά τον έχει η Αννούλα για να κάνει πλάκα στους γονείς της.


- Τοτό, που είναι η εργασία σου; ρωτάει η δασκάλα.
- Κυρία, την έφαγε ο σκύλος μου.
- Τοτέ, είμαι 19 χρόνια τώρα δασκάλα και περιμένεις να σε πιστέψω;
- Μα είναι αλήθεια κυρία, το ορκίζομαι. Έπρεπε να τον αναγκάσω αλλά την έφαγε!


Ο μικρός Γιαννάκης προσεύχεται:
- Θεούλη μου κάνε να γίνει η Θεσσαλονίκη πρωτεύουσα της Ελλάδας!
- Γιατί παιδί μου; ρωτάει η μαμά του.
- Γιατί έτσι έγραψα στο διαγώνισμα γεωγραφίας!


Η δασκάλα μαλώνει τον μικρό Τοτο:
- Τοτό, πρέπει να σου πω ότι δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένη από εσένα!
- Ούτε εγώ από σας. Όμως εγώ δεν πήγα να το πω στους γονείς σας!


Όλο αγωνία η μαμά του Αντωνάκη:
- Τι έγινε ματάκια μου; Πως πήγε η πρώτη μέρα στο σχολείο;
- Πρώτη; Εννοείς ότι θα πάω και αύριο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου