Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

  • Σήμερα η Μακεδονία μίλησε.
  • Σήμερα η Μακεδονία ψήφισε.
  • Ψήφισε Περιφερειάρχη όλων των Μακεδόνων.
  • Σήμερα η Μακεδονία πανηγυρίζει.
  • Σήμερα η Θεσσαλονίκη πανηγυρίζει.
  • Πανηγυρίζει γιατί το φως διέλυσε την ομίχλη.
  • Πανηγυρίζει γιατί η αλήθεια, το ήθος, η αξιοπρέπεια νίκησαν το ψέμα, το σκοταδισμό, τη συκοφαντία, την αθλιότητα. Ιδιαίτερα, νίκησαν τη λάσπη, απ’ όπου κι αν προέρχεται.
  • Σήμερα οι Μακεδόνες ψήφισαν το Μακεδόνα της καρδιάς τους.
  • Γύρισαν την πλάτη σ’ αυτούς που έκαναν εμπόριο ελπίδας.
  • Ψήφισαν το τεράστιο έργο που κάναμε όλοι μαζί!
  • Είναι νίκη δική σας, νίκη όλων των Μακεδόνων.
  • Σας κοιτώ στα μάτια και σας λέω ένα μεγάλο ευχαριστώ.
  • Δεν σας πρόδωσα ποτέ, δεν θα σας προδώσω ποτέ.
  • Είναι προσωπική μου δέσμευση αυτή!
  • Μόνο σε σας και στο Θεό έχω να δώσω λόγο.
  • Δεν χρωστάω σε κανέναν άλλον!
  • Πήραμε το μήνυμα της αποχής.
  • Προσωπικά, στο βαθμό που με αφορά, ζητώ συγγνώμη αν κάπου έφταιξα.
  • Ο πολιτικός κόσμος οφείλει να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη των πολιτών.
  • Η επόμενη ημέρα είναι ημέρα ευθύνης.
  • Είναι ημέρα διεκδίκησης, είναι ημέρα ανάπτυξης.
  • Όλοι μαζί, ενωμένοι, σα μια γροθιά, να βάλουμε στην άκρη τα λίγα που μας χωρίζουν και
  • να προτάξουμε τα πολλά που μας ενώνουν.
  • Σήμερα πήραμε την εντολή.
  • Η Μακεδονία αλλάζει.
  • Την 1η Ιανουαρίου κάνουμε μια νέα αρχή.
  • Είμαστε πολλοί, είμαστε ενωμένοι, είμαστε αποφασισμένοι.
  • Δύναμή μου η εμπιστοσύνη σας, δύναμή μου η αγάπη σας!
  • Θέλω να σας ευχαριστήσω όλες και όλους!
  • Τους συναδέλφους μου στη διοίκηση της Νομαρχίας, τους αντιπεριφερειάρχες, όλες και όλους τους υποψηφίους περιφερειακούς συμβούλους.
  • Τη σύζυγό μου, τα παιδιά μου, τους συνεργάτες μου, τα παιδιά που δούλεψαν όλη αυτή την περίοδο
  • Τους αείμνηστους γονείς μου που μπόλιασαν μες στην ψυχή μου αξίες και ιδανικά, τον αείμνηστο αδελφό μου Λεωνίδα, τον αδελφό μου Διονύση.
  • Θέλω να ευχαριστήσω, επίσης, τις ηγεσίες, τα στελέχη και τους φίλους της ΝΔ και του ΛΑΟΣ.
  • Ευχαριστώ ιδιαίτερα την κομματική ηγεσία της Θεσσαλονίκης.
  • Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω και τους χιλιάδες φίλους όλων των άλλων κομμάτων που μας εμπιστεύθηκαν.
  • Μακεδόνες, Μακεδόνισσες,
  • Υπάρχει ελπίδα, αρκεί να πιστέψουμε στις δυνάμεις μας.
  • Αρκεί να πιστέψουμε ότι όλοι μαζί ενωμένοι μπορούμε να πάμε μπροστά τη Μακεδονία μας.
  • Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα.
  • Και να είστε βέβαιοι πως Μακεδονία δεν θα είναι μόνο η Θεσσαλονίκη.

  • Σήμερα γιορτάζουμε. Από αύριο ξεκινάμε τον αγώνα!
  • Σας ΑΓΑΠΩ και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που ΕΙΣΤΕ πάντα ΔΙΠΛΑ μου και στα καλά και στα δύσκολα. Αυτή η νίκη δεν ανήκει σε κανέναν επώνυμο.
  • ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΤΗ ΧΑΡΙΖΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ!
  • Ψηλά το κεφάλι, ψηλά τις σημαίες, ψηλά η Μακεδονία, ψηλά η Ελλάδα.!
  • Η πιο καθαρή νίκη σε όλη την Ελλάδα.      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου