Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Πρόσεξε το χωριό μας, είπαν χθες κάποιοι Βροντινοί στον Γιώργο Παπαθανασίου



Συνάντηση με Υποψηφίους Δημοτικούς Συμβούλους από τη Βροντού είχε χθες το βράδυ ο Γιώργος Παπαθανασίου.

Την ευκαιρία είχαν όμως να τον δουν και αρκετοί κάτοικοι της Βροντούς που ζήτησαν να έχουν και μια ανοιχτή συζήτηση μαζί του. Είπαν όλοι τους, Υποψήφιος Δήμαρχος και κάτοικοι, καλά λόγια για τον Παπαχρήστο και για το έργο που έκανε στην περιοχή και στο δήμο.
Στις ερωτήσεις που έκαναν οι κάτοικοι της Βροντούς έδειχναν βέβαιοι ότι ο Παπαθανασίου θα είναι ο νέος Δήμαρχος και γι αυτό του ζήτησαν να μην ξεχάσει το χωριό τους που είναι και χωριό του Υποψήφιου Αντιπεριφερειάρχη, Γρηγόρη Παπαχρήστου.
Περίπτωση να ξεχάσω το χωριό σας ή κάποιο άλλο χωριό δεν υπάρχει, αν με εκλέξετε δήμαρχο, τους είπε ο Παπαθανασίου. Στην Κονταριώτισσα δεν θα κλείσει το Δημαρχείο, θα λειτουργεί με Αντιδήμαρχο και Υπαλλήλους. Κι η δική μου πόρτα επίσης θα είναι πάντοτε ανοιχτή, στην έδρα του Δήμου, αλλά και το τηλέφωνο του δημάρχου θα το σηκώνω εγώ όπως το έκανα κι όταν ήμουν Δήμαρχος, ξεκαθάρισε ο Παπαθανάσης. 

Να ‘ρχεσαι συχνά και στο χωριό μας, αντέτειναν κάποιοι Βροντινοί. Θα ‘ρχομαι και στο χωριό σας και σε όλα τα χωριά, όσο μπορώ πιο συχνά, απάντησε ο Παπαθανάσης, όπως άλλωστε έκανα κι όταν ήμουν επί 16 χρόνια Δήμαρχος στο Λιτόχωρο.
Θέλω να ξέρετε ότι είμαι κοντά σας και θα είμαι κοντά στους πολίτες αυτού του δήμου, συμπαραστάτης σας στα προβλήματα. Δεν θα είστε μόνοι, μαζί όλοι θα πορευτούμε, δήμαρχος και πολίτες, με ενότητα, για ανάπτυξη και για νέα πορεία, είπε ο Υποψήφιος Δήμαρχος. 
lefteria.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου