Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Έπιασε βροχή, έπιασε μπόρα όπως λέει και ο Σαββόπουλος

Έπιασε βροχή, έπιασε μπόρα όπως λέει και ο Σαββόπουλος… δεν μιλάμε φυσικά για τα πρωτοβρόχια, αυτά έχουν περάσει πια, αλλά μπήκαμε για τα καλά (όχι ακόμα ημερολογιακά, βεβαίως) στο χειμώνα. Από τη μια μου αρέσουν οι βροχερές μέρες, μου αρέσει ο ήχος της βροχής στο τζάμι της σοφίτας…. από την άλλη όμως –δυστυχώς- δεν μπορούμε να είμαστε όλη τη μέρα στο σπίτι… όλοι έχουμε να πάμε στις δουλειές μας, να κάνουμε τα ψώνια μας, να βγούμε έξω βρε αδελφέ για έναν καφέ… και τότε αναγκαστικά παίρνουμε όλοι αγκαλιά τις ομπρέλες μας και βουρ στη βροχή… προστατεύοντας έστω το πάνω μέρος του σώματος μας… γιατί το κάτω μέρος, δυστυχώς όσο και να το θέλουμε, δύσκολα προστατεύεται… και δεν φταίει μόνο ο αέρας που παρασέρνει τη βροχή (άλλωστε δεν μπορείς να τα βάλεις με τον κοπανιστό αέρα), φταίνε και άλλα πολλά που είμαι σίγουρη ότι όλοι ή σχεδόν όλοι τα έχετε ζήσει… φταίνε τα νερά που είναι, σχεδόν πάντα, μαζεμένα στις άκρες των δρόμων και που αναγκάζεσαι να τσαλαβουτήσεις μέσα τους για να μπορέσεις να διασχίσεις απέναντι… (πόσο μου λείπουν σε αυτές τις φάσεις οι παιδικές γαλότσες)…
φταίνε τα νερά που είναι μαζεμένα στη μέση του δρόμου που σπάνια μπορείς να τα αποφύγεις γιατί ακόμα και αν δεν πατήσεις μέσα στη λακκούβα με τα νερά, συνήθως έρχονται αυτά και σε συναντούν… στα στέλνει «δώρο» κάποιος απρόσεκτος, βιαστικός οδηγός που θέλει να προλάβει το φανάρι και δεν κόβει ταχύτητα, αν και βλέπει τη λακκούβα…. δεν είναι λίγες οι φορές που έχω γίνει «μούσκεμα» εξαιτίας τέτοιων οδηγών… και όποτε συμβαίνει, θέλω να τρέξω, να τον προλάβω και να τον ρωτήσω… «Νομίζεις ότι δεν έχω μπάνιο σπίτι μου και μου το έκανες αυτό;»… και αυτός φαντάζομαι, πολύ φυσικά θα ψελλίσει κάποια δικαιολογία, όπως «συγνώμη δεν είδα τη λακκούβα» ή «δεν σε είδα» (που θα με εξοργίσει αφάνταστα, γιατί ως οδηγός πρέπει να έχει συνεχώς τη προσοχή του και στο κάτω – κάτω της γραφής, τι είμαι βρε παιδί μου, κανένα μυρμηγκάκι και δεν με είδε) ή σε τελική ανάλυση μπορεί να πει και ίσως να έχει δίκιο «πες το στο δήμαρχο που δεν έχει φτιάξει καλά τα φρεάτια»… και εκεί πείτε μου με τη σειρά σας, τι μπορώ να του πω εγώ… έχει και ένα δίκιο ο άνθρωπος. Οπότε την επόμενη φορά που κάποιος θα με καταβρέξει με νερά του δρόμου, ξέρω τι θα κάνω… θα πάω κατευθείαν στο δημαρχείο και θα ζητήσω να φτιάξουν ένα στεγνωτήριο για τους πολίτες… άσχετα αν φταίνε τα έργα των τόσων δημάρχων που έχουν περάσει από αυτή τη πόλη ή όχι… όπως και να το κάνουμε, αφού έχω και εγώ δικαίωμα ψήφου και λόγο για την αυτοδιοίκηση αυτής της πόλης, έχω και εγώ να σας ζητήσω ένα ρουσφέτι… φτιάξτε το στεγνωτήριο για τους έρμους πολίτες που βρέχονται από τα όμβρια νερά που λιμνάζουν στους δρόμους… ή στην τελική, φτιάξτε τους δρόμους… για να μην σας έχουν σαν δικαιολογία οι βιαστικοί, απρόσεκτοι οδηγοί..για σκεφτείτε το, κύριοι υποψήφιοι δήμαρχοι…
και γιατί σας τα λέω όλα αυτά;… γιατί, είμαι θύμα των βιαστικών, απρόσεκτων οδηγών… ενός συγκεκριμένα, που με έκανε μούσκεμα πριν μια εβδομάδα, και τώρα υποφέρω τις συνέπειες… γιατί εκτός από το έπιασε βροχή, έπιασε μπόρα, εμένα τουλάχιστον με έπιασε γρίπη και με έπιασε τώρα…


ΕΥΑ ΑΝΔΡΟΥΛΙΔΑΚΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου