Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Ευχαριστήριο μήνυμα της Πόπης Μπατάλα - Τζουμέρκα

Αισθάνομαι την ανάγκη, σε όλους εσάς που με την ψήφο σας με εμπιστευθήκατε να υπηρετήσω την τοπική αυτοδιοίκηση, να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς.

Υπόσχομαι ότι θα εργαστώ ακούραστα από οποιαδήποτε τυχόν θέση μου ζητηθεί, να προσφέρω στο νέο Καλλικρατικό Δήμο, και πιστεύω ακράδαντα πως τόσο εγώ, όσο και όλοι οι άξιοι συνάδελφοί μου θα συμβάλλουμε, ώστε να επιτευχθεί στον Δήμο μας ότι είναι δυνατόν καλύτερο και να δοθεί νέα πνοή σ΄ αυτόν.

Με την καθοδήγηση του καταξιωμένου Δημάρχου μας Σάββα Χιονίδη, ο οποίος εγγυάται με την προσωπικότητα του και την εργατικότητα που έδειξε στο παρελθόν, θα είμαι συνεχώς δίπλα σας τιμώντας την εντολή που μου δώσατε.

Προσωπικά θα είμαι συμπαραστάτης σε κάθε δίκαιο πρόβλημά σας και θα στέκομαι δίπλα σας πάντα, με την γνωστή ευαισθησία που με διακρίνει.

Ευχαριστώ

Πόπη Μπατάλα - Τζουμέρκα

politispierias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου