Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Ανοικτή επιστολή του Νίκου Τσακιρίδη: "Το αποτέλεσμα της καταμέτρησης αυτής με θέτει ξεκάθαρα πρώτο σε σταυρούς προτίμησης μεταξύ των συνυποψηφίων μου στο συνδυασμό «Μέτωπο Ανάπτυξης»

Αγαπητοί φίλοι και φίλες,

θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Μάρκο Μπόλαρη όσο και τον Γρηγόρη Παπαχρήστο για την τιμή μου έκαναν μαζί να δώσουμε την εκλογική μάχη για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Ο στοχευμένος πολιτικός τους λόγος, η αξιοπρέπεια με την οποία πολιτεύτηκαν, η μαχητικότητά και η οργανωτικότητά τους συνέβαλαν αποφασιστικά ώστε ο συνδυασμός «ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ», να λάβει ένα εξαιρετικά υψηλό ποσοστό σε μία δύσκολη Περιφέρεια, όπως είναι αυτή της Κεντρικής Μακεδονίας.


Ακόμα, συγχαρητήρια αξίζουν όλοι οι συνυποψήφιοι μου, οι οποίοι με εντιμότητα και καθαρό λόγο ζήτησαν και έλαβαν την ψήφο σας.

Δυστυχώς όμως, αυτά για τα οποία συζητούσαμε και συζητούμε, αλλά και με αγωνία εξέφραζα όλους αυτούς τους μήνες, είτε σε κατ’ ιδίαν επαφές με πολλούς από εσάς είτε με τοποθετήσεις μου τόσο στα αρμόδια όργανα του ΠΑΣΟΚ όσο και στα μέσα ενημέρωσης του τόπου μας, επαληθεύθηκαν. Η καθυστερημένη επιλογή του Μάρκου Μπόλαρη και του Γρηγόρη Παπαχρήστου στέρησε από τον συνδυασμό μας την ευκαιρία για μία ολική ανατροπή.

Παρά τη σφοδρή μου αντίδραση σε χρόνιες αγκυλώσεις που μαστίζουν το χώρο του ΠΑΣΟΚ στην Πιερία, δεν δίστασα όταν μου ζητήθηκε, έστω και σε χρονικό διάστημα λιγότερο από ένα μήνα πριν την ημερομηνία των εκλογών, να συνδράμω με τις δυνάμεις μου στον εκλογικό αγώνα τιμώντας την εμπιστοσύνη ορισμένων ανθρώπων στο πρόσωπό μου και γνωρίζοντας τη σύμπλευση μου με όλους εσάς στις αγωνίες και τις προσδοκίες ενός καλύτερου μέλλοντος για τον τόπο μας.

Σε μία πολιτική συγκυρία εξαιρετικά δύσκολη για την Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, και παρότι πολλοί καλοθελητές θεωρούσαν το αποτέλεσμα των Περιφερειακών εκλογών προδιαγεγραμμένο, το οργανωμένο ΠΑΣΟΚ, η Νομαρχιακή Επιτροπή, οι Τοπικές Οργανώσεις και το σύνολο των πολιτικών στελεχών μας στο Νομό, αγωνίστηκαν με όλες τους τις δυνάμεις από κοινού με τον συνδυασμό μας για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Αυτός ακριβώς ο κοινός μας αγώνας συνέδραμε αποφασιστικά στο να έχει ο συνδυασμός «Μέτωπο Ανάπτυξης» στην Πιερία το υψηλότερο ποσοστό στο σύνολο των Νομών της Κεντρικής Μακεδονίας,.

Και μολονότι αυτό δεν ήταν αρκετό για να καταβάλει τα εμπόδια που ακόμα και εκ των έσω άλλοι «συνοδοιπόροι» μας έθεσαν, δεν έχω παρά να σας εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες για τον αγώνα μας και για την τιμή που μου κάνατε να με αναδείξετε πρώτο σε σταυρούς προτίμησης από το συνδυασμό του υποψήφιου Περιφερειάρχη Μάρκου Μπόλαρη «Μέτωπο Ανάπτυξης».

Γιατί δεν είναι μόνο η δική σας πίστη στο πρόσωπό μου, η οποία αποτυπώθηκε στην κάλπη, είναι και το αποτέλεσμα της καταμέτρησης που διενεργήθηκε τις τελευταίες μέρες παρουσία των αρμοδίων στελεχών του Πρωτοδικείου, το οποίο αποτυπώνει αυτό που όλοι εσείς με την ψήφο σας δηλώσατε: την ισχυρή προτίμησή σας στην υποψηφιότητά μου.


Η εκλογική διαδικασία επιβάλλει στο Πρωτοδικείο Κατερίνης να κοινοποιήσει τα αποτελέσματα, όπως αυτά αποτυπώνονται στα πρακτικά των δικαστικών αντιπροσώπων. Παρέχεται, βέβαια, το δικαίωμα σε όποιους ενδιαφερομένους να ζητήσουν την αναλυτική καταμέτρηση των ψηφοδελτίων κάθε εκλογικού τμήματος.

Αυτό και έπραξα. Και το αποτέλεσμα της καταμέτρησης αυτής με θέτει ξεκάθαρα πρώτο σε σταυρούς προτίμησης μεταξύ των συνυποψηφίων μου στο συνδυασμό «Μέτωπο Ανάπτυξης».

Ορισμένες όμως, μεθοδευμένες πρακτικές τρίτων αποτέλεσαν εμπόδιο για τα αρμόδια στελέχη του Πρωτοδικείου Κατερίνης να κοινοποιήσουν έγκαιρα προς το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης διορθωμένους Πίνακες αποτελεσμάτων.

Έτσι λοιπόν, φτάσαμε στο αποτέλεσμα που σήμερα γνωρίζετε, το οποίο δεν αποτυπώνει την πραγματικότητα.

Τις επόμενες μέρες, και ακολουθώντας τα όσα ορίζει ο νόμος, θα προβώ στις απαιτούμενες ενέργειες ευελπιστώντας στην κατά το δυνατόν αμεσότερη απόδοση της πραγματικότητας αυτής.

Σας ευχαριστώ από καρδιάς και σας βεβαιώνω ότι θα είμαι παρών στο πλάι σας στους επόμενους αγώνες που επιβάλλεται να δώσουμε για το μέλλον του τόπου μας.

Με εκτίμηση                                                       
Νίκος Τσακιρίδης
                   
Πηγή: www.pierialife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου