Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΠΑΥΛΙΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΙΕΡΙΑΣ :

"Με αίσθημα ευθύνης και πολιτικής συνέπειας, σεβόμενος τους συμπολίτες μου και τα προβλήματα που τους ταλανίζουν, αποτιμώντας το ρόλο και τη διαδρομή μου στα αυτοδιοικητικά, κοινωνικά και πολιτικά τεκταινόμενα, θέλω να συγχαρώ τον κ. Γρηγόρη Παπαχρήστο για το γεγονός ότι αναλαμβάνει τον δύσκολο αγώνα του υποψήφιου αντιπεριφερειάρχη Πιερίας.


Η υποψηφιότητα του κ. Παπαχρήστου, η οποία ήταν επιλογή και των τριών βουλευτών της Πιερίας, θεωρώ πως είναι μια αξιόμαχη επιλογή ενόψει των περιφερειακών εκλογών.  Συντάσσομαι με την συνολική προσπάθεια που καταβάλλει το ΠΑΣΟΚ τόσο στο επίπεδο του πρώτου βαθμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, όσο και στο επίπεδο του νέου θεσμού του αιρετού Περιφερειάρχη.


Με μοναδικό γνώμονα την παρούσα κρίσιμη συγκυρία και εκτιμώντας την σοβαρότητα και την αξία του εγχειρήματος δηλώνω κατηγορηματικά και αταλάντευτα παρών, συμβάλλοντας μέσα από τον πολιτικό μου φορέα, με τις δικές μου δυνάμεις, στην επιτυχία της διοικητικής μεταρρυθμιστικής προσπάθειας, προς όφελος των συμπολιτών μου και της ευρύτερης πιερικής κοινωνίας.


Σημειώνω όμως ότι για εμένα είναι η απαρχή μιας πορείας με στόχευση στις επόμενες βουλευτικές εκλογές, καθώς θα διεκδικήσω ανοιχτά να είμαι υποψήφιος σε αυτές, όταν γίνουν".. 


Πηγή:leftersol blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου