Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Χωρίς Τρένα και Προαστιακό όλη σχεδόν την εβδομάδα


Κινητοποιήσεις των εργαζομένων

* Μετωπική σύγκρουση με την Κυβέρνηση
* Θα προσφύγουν στα δικαστήρια
* Αιχμές κατά ΓΣΕE

Δεν θα κινηθούν τις τέσσερις από τις επτά ημέρες της προσεχούς εβδομάδας τα τρένα του ΟΣΕ και ο Προαστιακός, εξαιτίας των 24ωρων επαναλαμβανόμενων κινητοποιήσεων που εξήγγειλαν οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το νομοσχέδιο που αφορά την εξυγίανση και ανάπτυξη του ελληνικού σιδηροδρόμου.

ΑΠΕΡΓΙΕΣ

Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι ανακοίνωσαν 24ωρες απεργίες για την Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη και Παρασκευή. Κατά τη διάρκεια της απεργίας δεν θα εκτελούνται και τα δρομολόγια του μετρό, από το σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι το αεροδρόμιο.


ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ

Οι σχέσεις της κυβέρνησης με τους εργαζομένους στον ΟΣΕ οδηγούνται σε μετωπική σύγκρουση, καθώς η ηγεσία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου ανακοίνωσε ότι οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν ακόμη και μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου, το οποίο σήμερα εισαγάγεται στην Ολομέλεια της Βουλής.

“ΚΑΤΑΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ”

Το προεδρείο της ΠΟΣ κατηγόρησε την κυβέρνηση και συγκεκριμένα το υπουργείο Μεταφορών ότι προσπαθεί να κατασυκοφαντήσει τον κλάδο των εργαζομένων στον ΟΣΕ, παρουσιάζοντας υπέρογκες αμοιβές, οι οποίες κατά την άποψή τους δεν ισχύουν, με στόχο την απαξίωση του ΟΣΕ, ώστε να γίνει πιο εύκολη η διαδικασία παραχώρησής του σε ιδιώτες.

Κατά την ΠΟΣ, το υπέρογκο χρέος και τα ελλείμματα που εμφανίζει ο ΟΣΕ, ύψους 10,8 δισ. ευρώ, δεν έχει σχέση με τη μισθοδοσία των εργαζομένων, αλλά με το γεγονός ότι ο οργανισμός αναγκαζόταν να συνάπτει δάνεια για την ολοκλήρωση των έργων, που έπρεπε να καλύψει η πολιτεία.

Με το νομοσχέδιο, κατά την ΠΟΣ, καταργούνται οι κανονισμοί εργασίας και οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας, ενώ επιδιώκεται μια εταιρία χαμηλού κόστους.

“ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ”

Οι συνδικαλιστές επέρριψαν ευθύνες τόσο στην κυβέρνηση για το γεγονός ότι δεν ολοκληρώθηκαν τα έργα υποδομής, όσο και στις κατά καιρούς διοικήσεις του οργανισμού, κάνοντας λόγο για κακοδιαχείριση. Σχετικά με το εμπορευματικό κομμάτι, τόνισαν ότι ο σιδηρόδρομος ήταν ουσιαστικά ανύπαρκτος ή όπου γίνονταν μεταφορές αυτές εκτελούνταν με εκπτώσεις που έφταναν το 80%. Στις διοικήσεις απέδωσαν επίσης οι εργαζόμενοι κακή δρομολογιακή πολιτική, που είχε ως αποτέλεσμα ορισμένα από τα δρομολόγια να είναι εντελώς παθητικά για τον οργανισμό.

ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ

Η ΠΟΣ ανακοίνωσε ότι θα προσφύγει στα ελληνικά δικαστήρια για αντισυνταγματικότητα του νόμου, κυρίως σε ό,τι αφορά τα εργασιακά, καθώς και στα ευρωπαϊκά δικαστήρια και σε όλους τους αρμόδιους ευρωπαϊκούς οργανισμούς.

Η ΠΟΣ άφησε επίσης αιχμές κατά της ΓΣΕΕ για μη ενεργό συμπαράσταση στον αγώνα τους.

Τέλος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση ανέφεραν πως γνωρίζουν ότι υπάρχει ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από Γάλλους, Ρώσους και Κινέζους επενδυτές, ενώ υπάρχει και ενδιαφέρον από τα ΚΤΕΛ.
www.olympio-bima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου