Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΑ Μ.Μ.Ε. ΤΟΥ ΜΗΛΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ.

Σήμερα 15/09/2010 κατέθεσα στον Πρόεδρο της ΔΗΜΤΟ Λιτόχωρου την παραίτηση μου από εκλεγμένο μέλος της και έθεσα τον εαυτό μου εκτός του σημερινού κόμματος της Ν.Δ.
Πήρα αυτήν την απόφαση μετά τις προεκλογικές εξελίξεις που είχαμε στον Νομό
Μας αλλά και στην νεοσύστατη Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας του Καλλικράτη
Αγαπητοί μου φίλοι και απευθύνουμε σε όλους τους φίλους και εντός και έκτος εισαγωγικών, θυμάμαι τον εαυτό μου από την δεκαετία του 1950 ,όταν παιδί ακόμα, με έπαιρνε από το χέρι ο αείμνηστος πατέρας μου ΜΗΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ,και με πήγαινε στις συγκεντρώσεις της Ε.Ρ.Ε.
Έτσι , λοιπόν μεγάλωσα και γαλουχήθηκα με τις ιδέες του Κωνσταντίνου Καραμανλή, του Ευαγγέλου Αβέρωφ, του μπάρμπα Λευτέρη του Ελευθεριάδη, του μπάρμπα Βαγγέλη του Γιαννικού, του Γιωργου του Μηλιου,του Δημητρού του Μάνου , του Κωνσταντίνου του Μάνου ,του Γρηγορίου του Γεωργουλή και τόσων άλλων ιδεολόγων της Πιερίας και του Λιτόχωρου .
Όσο λοιπόν βρισκόμουνα στην πλευρά του εκλέγειν ,ήμουνα ο ήρωας, ήμουνα αυτός που, με κοντά παντελόνια ακόμα, ,στις αφισοκολλήσεις του ’63 έτρωγε ξύλο, αυτός που δεν λογάριαζε ξενύχτια και κούραση , αυτός που ενώ βρισκόμουνα στον Καναδά, ερχόμουνα στις εκλογές να βοηθήσω τους φίλους και τόσα άλλα πολλά, ήμουνα ο αγνός ,ο καθαρός , ο αγωνιστής.
Τώρα όμως που άλλαξα πλευρά και πήγα στην πλευρά του εκλέγεσθαι, δεν άρεσε σε κανένα. δεν του κάθισε καλά και αναφέρομαι στους επαγγελματίες πολιτικούς που δεν θέλουν να μπαίνεις στα χωράφια τους και αυτό γιατί ξερόυν ότι δεν μπορούν να με ελέγχουν, δεν μπορούν να μου κλείσουν το στόμα , δεν θέλουν εν ολίγης να με έχουν στα πόδια τους.
Τους πληροφορώ λοιπόν, να μη συνεχίσουν τα παιχνίδια τους γιατί θα με έχουν απέναντι, γιατί έχω και εγώ το δικαίωμα να έχω κάποιους απέναντι ,δεν έχουν μόνο οι εκλεγμένοι αυτό το δικαίωμα (αυτό για έναν «φίλο μου » ).
Έχω και εγώ το δικαίωμα να εκφράζομαι και να λέω την γνώμη μου τελικά
«φίλοι» μου, έχω και εγώ το δικαίωμα του εκλέγεσθαι.
Επειδή λοιπόν ο πολίτικος κόσμος της Πιερίας δεν με θέλει στα πόδια του
για ευνόητους λόγους (οικονομικά συμφέροντα), για αυτό τους πληροφορώ ότι
θα παραμείνω όρθιος και ζωντανός αλλά ανένταχτος και ρομαντικός από ένα άλλο μετερίζι, προσπαθώντας να βοηθήσω όσο μπορώ αυτόν τον πλούσιο και όμορφο τόπο που τόσο απλόχερα μας χάρισε η Θεία Φύση.


Σας ευχαριστώ που με ανεχτήκατε
και διαβάσατε την επιστολή μου .
Ένας ανένταχτος ρομαντικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου