Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ - ΠΑΡΩΝ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ!!


Όπως επεσήμανε ο Νομάρχης η παρουσία του στις εκδηλώσεις παρεξηγήθηκε λόγω της περιόδου που διανύουμε. "Σήμερα επειδή αυτό παρεξηγείται και οι πολίτες δικαίως έχουν σκεφτεί ότι όποιος πάει στις εκδηλώσεις έχει πολιτικό ενδιαφέρον με την έννοια ότι θα είναι υποψήφιος αυτή τη περίοδο, δηλώνω ότι εγώ είμαι παρών μέχρι 31-12-2010 από τη θέση του νομάρχη.

Θα είμαι παρών στις εκδηλώσεις, θα είμαι παρών σε όλα τα προβλήματα της Πιερίας, θα αγωνιστώ σκληρά σα να έχω εκλεγεί χθες, και όταν θα φύγω θα φύγω 31/12 ευχαριστώντας για μια ακόμη φορά όλους τους πολίτες της Πιερίας για την τιμή που μου έκαναν, και είναι πολύ μεγάλη τιμή να είμαι τρεις φορές ο πρώτος πολίτης της Πιερίας". 
Πηγή: pieria-gr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου