Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΑΠΟ ΒΕΡΓΙΝΑ : "ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ"

Στο δημαρχείο της Βεργίνας μίλησε σήμερα το μεσημέρι ο Παναγιώτης Ψωμιάδης στους επτά υποψήφιους αντιπεριφερειάρχες και στους επίδοξους υποψήφιους περιφερειακούς συμβούλους της κεντρικής Μακεδονίας, τα ονόματα των οποίων θα ανακοινώσει σε λίγες μέρες. Ανέφερε μεταξύ άλλων ότι παρόλο που οι δημοσκοπήσεις είναι συντριπτικά υπέρ του, πως αυτό δεν σημαίνει τίποτα, χρειάζεται συνεχής αγώνας και όπως τόνισε χαρακτηριστικά : "ο αγώνας μας θα τελειώσει την επόμενη μέρα των επόμενων εκλογών". Όσον αφορά το θέμα με τις διώξεις είπε : "Να περιμένετε στο πρόσωπο μου νέες διώξεις. Τώρα θυμήθηκαν τον Παναγιώτη Ψωμιάδη. Βγάζουν από τα συρτάρια, από το χρονοντούλαπο, για χίλια μύρια θέματα. Δεν έχω να φοβηθώ τίποτε. Τους περιμένω στη γωνία. Με λιθοβολήσανε, με σταυρώσανε όλα τα προηγούμενα χρόνια. Τους περιμένω και τώρα. Καταγγέλλω αυτούς τους συκοφάντες. Ξέρουμε από που ξεκινούν. Δεν έχω τίποτε με τη δικαιοσύνη, δεν έχω τίποτα με τον ΟΑΕΔ. Έχω με κάποιους πολιτικούς. Κάποιους πολιτικούς που κοροϊδεύουν τον κόσμο. Τα ίδια έκαναν και στις προηγούμενες εκλογές. Ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο. Θα δουν το αποτέλεσμα την επόμενη μέρα των εκλογών". 
Πηγή: lefteria.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου